proč mám málo zájemců o nemovitost

Co dělat, když máte málo zájemců o nemovitost?

Vždy je to napínavé. Nafotíte nemovitost, připravíte inzerát, publikujete a pak….. čekáte. Zaplaví vás telefonáty neodbytných zájemců o nemovitost? Nebo se stane přesný opak a o vaši nemovitost nebude zájem?

Pokud vaši situaci popisuje druhá možnost, můžete být v klidu. Připravil jsem pro vás článek, kde si představíme možné důvody, proč o nemovitost není takový zájem, jak jste nejspíš předpokládali.

U inzerátu to začíná a někdy i končí

Pokud vás trápí nízký počet zájemců o nemovitost a netrpělivě kontrolujete váš telefon, zda jste nepřehlédli volající, upřete vaše zraky nejprve zpět na inzerát, který jste zveřejnili.

Jak už jste se z mých minulých článků mohli dozvědět, podoba inzerátu je jedním z nejzásadnějích faktorů, co se úspěšného prodeje nemovitosti týče. 

Na co byste se měli zaměřit?

  • obsahuje váš inzerát kvalitní fotky, které přimějí potenciální zájemce zastavit se a rozkliknout?
  • najdou zájemci ve vašem inzerátu dostatečný popis nemovitosti s informacemi o dispozicích, vybavení, lokalitě, ceně apod.?
  • vzbuzuje inzerát emoce?
  • publikovali jste inzerát na oblíbených realitních portálech?

Buďte na sebe přísní a inzerát neodflákněte. Nekvalitní inzerát může být důvodem, proč před vaší nemovitostí není fronta zájemců.

Cena může rozhodnout

Zjevným problémem může být také špatně nastavená cena. Oceňování nemovitosti není jednoduché, finální sumu ovlivňuje řada faktorů a pokud se nějaký opomene, neštěstí je na světě. Cenu nemovitosti tak můžete nechtěně přestřelit a odradit davy zájemců.

Musíte brát v úvahu faktory, jako je například nutnost rekonstrukce v budoucnosti nebo špatné dopravní spojení. Obě skutečnosti tlačí reálnou tržní cenu nemovitosti dolů a musíte s tím počítat. Sledujte cenové hladiny podobných nabídek, jako je ta vaše a porovnejte ceny.

Pokud si nebudete vědět rady, obraťte se na mě. Odhadování ceny nemovitostí je můj denní chleba:

Získejte zdarma odhad ceny nemovitosti

Zadejte kontakt, zavoláme vám, zeptáme se vás na pár otázek k nemovitosti a řekneme vám její rámcovou cenu.

Držím vám palce při oslovování dalších zájemců o nemovitost. Nezapomeňte. První pravidlo zní, čím více zájemců získáte, tím výhodněji vaši nemovitost prodáte.