pán si prohlíží plánky půdorysu

Proč využívat plánky půdorysu v inzerátech?

Už jste někdy sami prolézali inzeráty pronájmů či prodejů nemovitostí? Pokud ano, pak jste jistě jako první zamířili k fotografiím. Přirozeně. A je dost možné, že jste při prohlížení zažili takový ten pocit dezorientace typu: “Takže tady je kuchyň, odtud se vchází do pokoje…. nebo to je chodba? A kde se vzaly tyhle dveře? Na téhle fotce vypadá ta koupelna mnohem menší než na té předchozí.”

Úplně chápu. Fotografie zkreslují. Jen podle nich je velice obtížné odvodit velikosti místností či celkové dispoziční rozvržení. Jsou případy, kdy jsou fotografii zpracované kvalitně a prostorovou představivost činí snadnou, ale často tomu tak není.

Jako kdyby už tam byli

Tímto úvodním příkladem jsem již vlastně vysvětlil, k čemu jsou plánky půdorysu dobré: mají schopnost přenést zájemce přímo do prostor nemovitosti (hlavně pokud jde o 3D plánky půdorysu).

To zažehne vlnu představivosti a fantazie. Zájemci začnou podvědomě plánovat, kam by si tak mohli postavit gauč, kde se bude spát nebo jak dlouhé budou záclony. Zda nemovitost splňuje jejich nároky a přání zjistí ještě před první prohlídkou nemovitosti, která by jinak mohla být zbytečná.

Jaké další výhody plánky půdorysu nabízí?

To není vše. Díky plánkům zajistíte:

  • že váš inzerát v chaosu ostatních inzerátů lépe vynikne a zachytí pozornost i nepozorných zájemců.
  • že prodej nemovitosti násobně urychlíte. Dokonce až o 50 %.

A to se vyplatí, ne?

Já při přípravě inzerátů na tvorbě plánků půdorysů spolupracuji se společností Visureal. Profíci v oboru, kteří produkují kvalitní 2D i 3D vizualizace. Přáli byste si taky takovou? Napište mi.