chyby při prodeji nemovitosti

3 chyby, kvůli kterým při prodeji nemovitosti proděláte

Tyto 3 realitní hříchy sníží vaši šanci na úspěšný prodej nemovitosti.

V dnešním článku vám ukážu, jak se všem bezpečně vyhnout a nemovitost prodat.

1. Špatný odhad ceny nemovitosti

Na rovinu, je to oříšek. Trefit se do toho zlatého středu, který vám přinese nejvýhodnější prodej. Nepřestřelit ani nepodcenit.

Co se stane, když zvolíte strategii vysoké prodejní ceny (tj. vyšší než té skutečné tržní)? Zájemci poznají, že cena neodpovídá realitě a dočkáte se minimálního zájmu. Vaše nabídka bude na realitních serverech ležet mezi ostatními inzeráty i dlouhé měsíce, až se úplně „spálí“. A spálenou nabídku, tu už vůbec nikdo nechce.

Potenciální kupci začnou inzerát více podezírat. Jak to, že se nemovitost ještě neprodala? Co je s ní špatně? Šance na úspěšný prodej tak bude dál klesat.

Proto se možná rozhodnete prodejní cenu naopak snížit. Situace vás ale donutí snižovat až pod tržní hodnotu nemovitosti. Zkrátka se ocitnete v pasti.

Získejte zdarma odhad ceny nemovitosti

Zadejte kontakt, zavoláme vám, zeptáme se vás na pár otázek k nemovitosti a řekneme vám její rámcovou cenu.

2. Nekvalitní fotky

První vidí oči a je potřeba na to při publikaci prodejního inzerátu myslet. Aby se u vaší nabídky zájemci zastavili a přestali scrollovat dál, aby na inzerát vůbec klikli, musí je zaujmout hned úvodní fotografie nemovitosti.

Fotky budou potenciální kupce zajímat ze všeho nejvíce. Právě podle nich se budou rozhodovat, jestli se na nemovitost zajdou podívat osobně. Vaše nemovitost může být krásná. Tuto krásu je ale potřeba zachytit ve fotografii.

Pokud si s drahou technikou nevíte rady, profesionální fotograf pro vás může být řešením.

3. Nekvalitní popis inzerátu

Hned po fotografiích je důležitý i samotný popis nemovitosti. Pozor si dávejte hlavně na gramatickou správnost, překlepy apod. Každá hrubka snižuje důvěryhodnost inzerátu.

V textu mluvte k věci. Vyhněte se zbytečné vatě. Popisujte faktické informace o nemovitosti. To je třeba výměra, počet pokojů, popis okolí apod.

Pokud se těmto třem častým prohřeškům vyhnete, zvýšíte vaše šance na úspěšný prodej. Rád vám s tím pomůžu.